تولید محتوای صوتی

یک مرکز تماس خوب قادر است حجم بسیار بالایی از تماس های تلفنی که با یک سازمان برقرار میشود را مدیریت کرده و حتی می تواند به طور هوشمند و در حداقل دخالت نیروی انسانی به خوبی تماس های تلفنی را جوابگویی و یا انتقال دهد.

بدیهیست که نیاز به صداهای از پیش ضبط شده یک گوینده که بتواند به حفظ ارتباط تماس گیرنده با سازمان کمک نماید از حیاتی ترین نیاز این مراکز به شما می آید.

مراکز تماس برای ضبط این صداها می توانند از خدمات قابل ارائه ما اعم از تجهیزات ضبط صدای تلفنی (صدایی که از تلفن پخش می شود) به هر میزان که مورد نیاز آنهاست، استفاده و بهره برداری نمایند.

 

پیغام های صوتی:

پیغامهای صوتی استاندارد را می توان در چند مثال بیان کرد:

 

پیام صوتی معمولی و غیر فوری مانند:

با سلام . شما با شرکت "... " تماس گرفته اید. در حال حاضر امکان پاسخگویی برای ما فراهم نمی باشد. لطفا نام ، شماره تماس و پیغام خود را بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایم. متشکرم . خدا نگهدار

 

پیام صوتی ضروری مانند:

با سلام. شما با تلفن "..." تماس گرفته اید. در حال حاضر قادر به پاسخگویی نمی باشم. لطفا نام، شماره تماس و پیغام خود را بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرم. چنانچه پیغام شما ضروریست عدد 3 را شماره گیری نمایید تا هم اکنون از پیغام شما مطلع گردم. با تشکر


پیغام ضروری که نیاز به شنیدن و پاسخگویی زنده داشته باشد. مانند:

با سلام . شما با شماره تماس " ..." تماس گرفته اید. در حال حاضر قادر به پاسخگویی نمی باشم. . لطفا نام ، شماره تماس و پیغام خود را بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرم. چنانچه پیغام شما ضروریست و حتما باید به طور زنده پاسخگو باشم عدد 1 را شماره گیری نمایید. با تشکر. خدا نگهدار

 

پیغام های صوتی برای برقراری ارتباط مستقیم از سوی مرکز تماس:

با سلام . شما با شرکت "... " تماس گرفته اید. لطفا جهت ارتباط با داخلی مورد نظر خود آن را شماره گیری نمایید. در غیر اینصورت منتظر ارتباط با اپراتور باشید.

 

آخرین مطالب

تماس با ما

 

تهران - یوسف آباد - خیابان فراهانی پور - نبش خیابان پانزدهم - پلاک 35 - واحد 4

تلفن:02188559914

ایمیل: info@narvas.ir

درباره ما

ناروس یکی از شرکتهای فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز ارائه خدمات الکترونیک از سال 1386 تاکنون میباشد ، تمرکز ویژه این شرکت بر روی ارائه خدمات و انتشار محتوا بر روی بستر های مختلف ارتباطی دیجیتال از جمله بستر شبکه مخابراتی بوده است و در راه تحقق این هدف با تکیه بر دانش متخصصین و تیم فنی خود توانسته است تا کنون سرویسهای خدمات و مشاوره متنوعی را بر روی بسترهای مختلف ارتباطی راه اندازی نماید.

ادامه مطلب